FAQ Spar-Abonnement

SPAR-ABONNEMENT

Wanneer je een Spar-abonnement afsluit, ontvang je herhaalde leveringen. Deze zijn gebaseerd op de door jou gekozen abonnementsduur en -frequentie.
Je betaalgegevens worden veilig opgeslagen en elke levering wordt aan jou in rekening gebracht, tenzij je vooraf betaalt.
Abonnementen kunnen automatisch worden verlengd aan het einde van hun looptijd. Als je een abonnement niet wilt verlengen, kun je het opzeggen.
Als je je abonnement wilt opzeggen of wijzigen, kun je dit op elk moment doen. Je bestelbevestigingsmails bevatten links naar je bestelling. Van daaruit kun je je abonnement beheren.
Meer informatie over retourneren en terugbetalingen vind je in onze retourvoorwaarden.

Veelgestelde vragen:
Ben ik gebonden aan mijn Spar-abonnement?
Nee! Het Spar-abonnement kan op elk moment en zonder opgaaf van reden worden opgezegd.

Hoe kan ik mijn Spar-abonnement aanmaken?

Hoe kan ik mijn spaarabonnement bewerken?

Nadat je je spaarabonnement hebt afgerond, ontvang je een gedetailleerde instructie per e-mail over hoe je een account kunt aanmaken. Met dit account kun je je spaarabonnement bewerken en annuleren. Belangrijk: Gebruik alsjeblieft hetzelfde e-mailadres bij het aanmaken van je account als bij je bestelling, zodat je spaarabonnement automatisch aan je account wordt toegewezen.


 

Is het mogelijk om mijn keuze in het Spar-Abo te wijzigen?

Ja! Gewoon inloggen op je account en je keuze aanpassen.

 

Ik heb al een spaarabonnement, maar geen account om mijn abonnement te beheren?

Maak alsjeblieft een nieuw account aan op https://juice-box.at/account/register. Gebruik hier dezelfde e-mailadres die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling, dan wordt je spaarabonnement automatisch gekoppeld aan je account.


Hoe kan ik mijn spaarabonnement annuleren?

 

Hoe wijzig ik mijn adres in het Spar-Abo?