Herroepingsrecht

Teruggave

Wij bieden een omruil- of terugbetalingsgarantie van 30 dagen. Deze periode van 30 dagen begint na ontvangst van de bestelling door de klant.

De bestelling moet worden teruggestuurd naar het volgende adres:

JuiceBox GmbH
Köstenbaumgasse 1
8020 Graz
Oostenrijk

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten (invoerrechten of belastingen) bij retourzendingen. U bent verantwoordelijk voor alle kosten en toeslagen in verband met het retourneren van uw bestelling. We raden je aan je bestelling te retourneren via een getraceerde verzendmethode of een bewijs van postontvangst te vragen, aangezien we zoekgeraakte retourzendingen niet kunnen terugbetalen/ruilen.

Bestellingen die na de termijn van 30 dagen voor omruiling of terugbetaling naar het magazijn worden teruggestuurd, worden naar de klant teruggestuurd.

Hoe vraag ik een omruiling of terugbetaling aan?

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling of omruiling:

De artikelen moeten ongeopend zijn.
Alle etiketten, beschermende zegels en verpakkingen moeten aanwezig zijn.
Artikelen die niet aan deze eisen voldoen, komen niet in aanmerking voor terugbetaling.

De bestelling moet worden teruggestuurd naar het volgende adres:

JuiceBox GmbH
Köstenbaumgasse 1
8020 Graz
Oostenrijk

Wisselbeleid

U kunt uw aankoop binnen 30 dagen na aankomst ruilen. Let op: alle artikelen moeten ongeopend en in de originele verpakking zitten om te kunnen worden geruild.

De bestelling moet worden teruggestuurd naar het volgende adres:

JuiceBox GmbH
Köstenbaumgasse 1
8020 Graz
Oostenrijk

De eerste omruiling wordt gratis verzonden vanuit ons magazijn. Voor elke volgende omruiling vragen wij u de verzendkosten te betalen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten (invoerrechten of belastingen) in geval van een omruiling. U bent verantwoordelijk voor alle kosten en lasten in verband met het retourneren van uw bestelling. Wij raden u aan uw bestelling te retourneren via een getraceerde verzendmethode of een bewijs van ontvangst van de post te vragen, aangezien wij zoekgeraakte retourzendingen niet kunnen ruilen.

Om in aanmerking te komen voor een uitwisseling:

De artikelen moeten ongeopend en in hun oorspronkelijke verpakking zijn.
Alle etiketten, beschermende zegels en verpakkingen moeten aanwezig zijn.
Artikelen die niet aan deze eisen voldoen, komen niet in aanmerking.

Vergoedingenbeleid

Wij storten uw bestelling terug op de oorspronkelijke betaalwijze zodra deze in het magazijn is verwerkt.

Houd er rekening mee dat dit 7-14 dagen na ontvangst van de bestelling kan duren. U krijgt bericht zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden.
We kunnen aankopen die zijn gedaan met een andere betaalmethode dan die welke is gebruikt om de artikelen te kopen, niet terugbetalen.

Bijkomende kosten

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten (invoerrechten of belastingen) bij retourzendingen. Je bent zelf verantwoordelijk voor alle kosten en toeslagen in verband met het retourneren van je bestelling. We raden je aan je bestelling te retourneren via een getraceerde verzendmethode of een bewijs van ontvangst per post aan te vragen, omdat we zoekgeraakte retourzendingen niet kunnen terugbetalen.

Defecte artikelen ontvangen

Als u een defect artikel hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na aankomst van het artikel contact op met info@juice-box.at. Vermeld de volgende informatie:

Uw bestelnummer
Welk artikel is beschadigd
Een beschrijving van het probleem
Fotografisch bewijsmateriaal

Houd er rekening mee dat de artikelen niet geopend mogen zijn om een omruiling te garanderen. Onze klantenservice stuurt u een retourlabel voor het verkeerd verzonden artikel.

Als het artikel is geopend of de verzegeling is verbroken, kunnen de goederen niet worden geruild en vindt geen terugbetaling of vervanging plaats.