VERZENDING-DETAILS

Verzendtijden

JuiceBox™ is een Oostenrijkse siroop die rechtstreeks vanuit Oostenrijk of Duitsland naar u wordt verzonden.

Wij kunnen u momenteel de volgende levertijden aanbieden:

Nederland 3-5 werkdagen (verzending met DHL)

Duitsland 3-5 werkdagen (verzending met DHL)

Oostenrijk 3-5 werkdagen (geen Packstation mogelijk)

Zwitserland 3-10 werkdagen (geen Packstation mogelijk)*.

We veranderen momenteel ons verzendingsmagazijn, dus er kan een kleine vertraging optreden in de aankomst van uw bestelling. Wij vragen u daarom om wat meer geduld. Vanaf 02.05. bereikt uw bestelling u weer volgens onze verzendtijden.
Houd er rekening mee dat de verzendtijden tijdens piekperiodes beïnvloed kunnen worden.

We proberen ook de CO2-uitstoot tijdens het transport zo laag mogelijk te houden. Daarom betalen WIJ uw verzendkosten van 2 dozen naar Oostenrijk en Duitsland om een 2e levering uit te sparen. Verzending naar Zwitserland is gratis voor bestellingen boven de 50€.

Als u slechts één doos bestelt, worden verzendkosten van € 4,90 in rekening gebracht.

Als u vragen heeft over uw bestelling, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice op info@juice-box.at met uw bestelnummer.

Verzendinformatie

De geschatte verzendtijd gaat in op de dag dat uw bestelling wordt verzonden.
Wij kunnen geen wijzigingen of annuleringen aanbrengen zodra de bestelling is geplaatst. Zodra de bestelling is aangekomen, kunt u contact met ons opnemen via info@juice-box.at als u vragen heeft.

Te late of verloren bestellingen

Wanneer u uw bestelling plaatst, zorg ervoor dat u het juiste afleveradres opgeeft. JuiceBox™ aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor ontbrekende pakketten die naar het verkeerde adres worden gestuurd of die op verzoek bij een buurman of een bijgebouw moeten worden afgegeven.

Eventuele afwijkingen in de bestelling met betrekking tot ontbrekende en/of verloren artikelen moeten schriftelijk aan ons worden gemeld per e-mail aan info@juice-box.at. Wij kunnen verloren artikelen niet terugbetalen of vervangen tot 20 werkdagen na de datum van verzending (25 werkdagen voor internationale artikelen) - op dat moment zal de verzenddienst de artikelen als verloren classificeren.

Items niet ontvangen, tracking toont aan dat ze zijn geleverd

Dit kan gebeuren wanneer artikelen naar werklocaties worden gestuurd. In sommige gevallen is uw artikel afgeleverd bij een postkantoor of een collega binnen uw bedrijf en heeft iemand anders ervoor getekend.

In deze gevallen kunt u op de website van de bezorgdienst een bewijs van aflevering aanvragen door een formulier voor het aanvragen van een handtekening in te vullen.

Houd er rekening mee dat wij geen artikelen terugbetalen of vervangen die als afgeleverd worden getraceerd. Om deze reden raden wij u altijd aan om artikelen op een veilig adres te laten bezorgen.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Als uw bestelling onverwacht is geannuleerd, is het waarschijnlijk dat onze fraudefilter uw bestelling als frauduleus heeft gemarkeerd. Als u zeker weet dat dit niet het geval is, controleer dan of het factuuradres overeenkomt met de betalingsmethode die u hebt gebruikt en reken opnieuw af. U kunt ook opnieuw bestellen met een Paypal-account. Als u geen Paypal-account hebt, kunt u zich eenvoudig aanmelden op www.Paypal.com.

Teruggave.

Wij bieden een omruil- of terugbetalingsgarantie van 30 dagen. Deze periode van 30 dagen begint na ontvangst van de bestelling door de klant.

De bestelling moet worden teruggestuurd naar het volgende adres:

JuiceBox GmbH
Köstenbaumgasse 1
8020 Graz
Oostenrijk

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten (invoerrechten of belastingen) bij retourzendingen. U bent verantwoordelijk voor alle kosten en toeslagen in verband met het retourneren van uw bestelling. We raden je aan je bestelling te retourneren via een getraceerde verzendmethode of een bewijs van postontvangst te vragen, aangezien we zoekgeraakte retourzendingen niet kunnen terugbetalen/ruilen.

Bestellingen die na de termijn van 30 dagen voor omruiling of terugbetaling naar het magazijn worden teruggestuurd, worden naar de klant teruggestuurd.

Hoe vraag ik een omruiling of terugbetaling aan?

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling of omruiling:

De artikelen moeten ongeopend zijn.
Alle etiketten, beschermende zegels en verpakkingen moeten aanwezig zijn.
Artikelen die niet aan deze eisen voldoen, komen niet in aanmerking voor terugbetaling.

De bestelling moet worden teruggestuurd naar het volgende adres:

JuiceBox GmbH
Köstenbaumgasse 1
8020 Graz
Oostenrijk

Wisselbeleid

U kunt uw aankoop binnen 30 dagen na aankomst ruilen. Let op: alle artikelen moeten ongeopend en in de originele verpakking zitten om te kunnen worden geruild.

De bestelling moet worden teruggestuurd naar het volgende adres:

JuiceBox GmbH
Köstenbaumgasse 1
8020 Graz
Oostenrijk

De eerste omruiling wordt gratis verzonden vanuit ons magazijn. Voor elke volgende omruiling vragen wij u de verzendkosten te betalen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten (invoerrechten of belastingen) in geval van een omruiling. U bent verantwoordelijk voor alle kosten en lasten in verband met het retourneren van uw bestelling. Wij raden u aan uw bestelling te retourneren via een getraceerde verzendmethode of een bewijs van ontvangst van de post te vragen, aangezien wij zoekgeraakte retourzendingen niet kunnen ruilen.

Om in aanmerking te komen voor een uitwisseling:

De artikelen moeten ongeopend en in hun oorspronkelijke verpakking zijn.
Alle etiketten, beschermende zegels en verpakkingen moeten aanwezig zijn.
Artikelen die niet aan deze eisen voldoen, komen niet in aanmerking.

Vergoedingenbeleid

Wij storten uw bestelling terug op de oorspronkelijke betaalwijze zodra deze in het magazijn is verwerkt.

Houd er rekening mee dat dit 7-14 dagen na ontvangst van de bestelling kan duren. U krijgt bericht zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden.
We kunnen aankopen die zijn gedaan met een andere betaalmethode dan die welke is gebruikt om de artikelen te kopen, niet terugbetalen.

Bijkomende kosten

*Let op: wij zijn niet verantwoordelijk voor de betaling van douanekosten (invoerrechten of belastingen) op heen- en terugzendingen. U bent verantwoordelijk voor alle kosten en toeslagen in verband met het heen en weer sturen van uw bestelling. We raden je aan je bestelling te retourneren via een getraceerde verzendmethode of een bewijs van ontvangst per post aan te vragen, aangezien we zoekgeraakte retourzendingen niet kunnen terugbetalen.

Defecte artikelen

Als u een defect artikel hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na aankomst van het artikel contact op met info@juice-box.at. Vermeld de volgende informatie:

Uw bestelnummer
Welk artikel is beschadigd
Een beschrijving van het probleem
Fotografisch bewijsmateriaal